بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس

بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی این افراد دارد. سلامت روان قسمت مهمی از سلامت عمومی کودک و نوجوان می باشد و به صورت قابل توجهی بر روی جسم، رشد و شکوفایی این قشر حساس جامعه تاثیر می گذارد. سلامت روان یعنی کودک و نوجوان بتوانند به نقاط عطف رشدی و عاطفی خود برسند و مهارت های اجتماعی سالم را یاد بگیرند. علاوه بر این بتوانند به صورت صحیح با مشکلات کنار بیایند. کودکان و نوجوانانی که از سلامت روان برخوردار هستند، کیفیت زندگی مثبتی دارند و می توانند عملکرد خوبی از خود در خانه، مدرسه و جامعه نشان دهند.

مشاور کودک و نوجوان

باید بدانید که کودک و نوجوان مانند افراد بزرگسال نمی توانند احساسات و عواطف خود را بروز دهند. به همین علت، فهم، درک و نحوه ی کمک به کودک و نوجوان برای والدین ساده نیست. در چنین شرایطی والدین نیاز به مشاور دارند تا از طریق کمک به کودک یا نوجوان خود، مانع از مشکلات آتی شوند. برای این منظور می توانند به بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس مراجعه کنند. شاید شما هم صاحب فرزند باشید در این صورت باید بدانید که اتفاقات و اختلالات دوران کودکی و نیز سبک تربیتی و فرزندپروری شما تاثیر بسزایی در آینده ی کودک شما خواهند داشت. با استفاده از خدمات مشاوره ی بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس می توانید اختلالات کودک و نوجوان خود را رفع کنید و یا از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری نمایید.

مشاوره چیست؟

مشاوره یک نوع ارتباط میان دو نفر است که یکی از آنها تلاش می کند تا از طریق درک فرد مقابل به حل مشکل وی کمک کند.

مشاوره کودک و نوجوان در شرق تهران تهرانپارس

مشاوره کودک و نوجوان یک فرایند درمانی ذهن و روان است و تمرکز اصلی آن بر روی خردسالان، کودکان و نوجوانان می باشد. هدف از مشاوره، کمک به کودکان و نوجوانان معمولی و یا افراد مبتلا به آسیب های روانی است. این افراد با استفاده از مشاوره کودک و نوجوان می توانند خودشان را بشناسند و بر مشکلات خود غلبه نمایند.

بهترین مشاور کودک و نوجوان کیست؟

بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس فردی آموزش دیده است که می تواند از طریق تجزیه و تحلیل شرایط و بررسی اطلاعات، بیماری روان فرد را تشخیص دهد. او با استفاده از دانش و تجربه خود قادر است تا اطلاعات مفیدی درباره ی وضعیت اجتماعی، عاطفی و سلامت روانی کودک و نوجوان ارائه نماید. در بیشتر مواقع، حتی نزدیک ترین افراد به کودک و نوجوان هم نمی توانند متوجه مشکلات آنها شوند. اما بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس با کمک علم و تخصص خود می تواند بیماری کودک یا نوجوان را تشخیص داده و شناسایی کند. بعد از آنالیز این اطلاعات، اقدامات لازم را در جهت درمان کودک یا نوجوان انجام دهد. بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهران پارس به کودک و نوجوان کمک می کند تا چیزهایی که در ناخودآگاه، بدن و زندگی آنها جریان دارد را به خوبی درک کنند.

ما بهترین هستیم !

لیست بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس

اگر به دنبال بهترین مشاور کودک و نوجوان هستید، می توانید به لیست بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس مراجعه کنید. خانم آرزو امیدوارخدا یکی از روانشناسانی است که می توان نام وی را در این لیست قرار داد. افرادی در لیست بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس تهران قرار دارند که از دانش و مهارت کافی در حوزه کودک و نوجوان برخوردارند و می توانند با استفاده از تکنیک های روز دنیا گام های مهمی در جهت رفع مسائل این قشر از جامعه بردارند.

دلایل نیاز کودک و نوجوان به استفاده از خدمات مشاور کودک و نوجوان

بسیاری از والدین می خواهند بدانند که چرا کودک و نوجوان آنها به مشاوره نیاز دارد؟ شاید شما هم علاقمند باشید تا جواب این سوال را بدانید. در این صورت باید بگوییم که بسیاری از افراد تصور می کنند که فقط بزرگسالان هستند که به خدمات مشاوره نیاز دارند. در حالی که این یک تصور اشتباه است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کودک و نوجوان هم مانند یک فرد بزرگسال به مشاوره نیاز دارند.

آنها هم در طول زندگی دچار استرس می شوند و یا شرایط مختلفی را تجربه می کنند که بر روح و روان آنها تاثیر می گذارند. فشارهای روحی و روانی ناشی از استرس های مدرسه و خانواده، تکالیف زیاد و سخت، استرس امتحان، مشکلات یادگیری، فشارهای همسالان، مشاجره های والدین، طلاق، فوت یکی از عزیزان، تغییر محل زندگی، مهاجرت، بیماری، خواهر یا برادر جدید و … مواردی هستند که می توانند باعث استرس در کودک و نوجوان شوند.

مشاور کودک و نوجوان با درک این موقعیت ها به کودک و نوجوان کمک می کند تا در مواجهه با این مسائل، آنها را مدیریت کنند و تعارضات به وجود آمده را حل نمایند.

البته برخی تغییر رفتارها و احساسات مانند بی توجهی، افسردگی، مشاجره، نگرانی دائمی، استرس و … نشان می دهند که کودک یا نوجوان شما به کمک نیاز دارد. در صورت مشاهده ی این علائم بهترین کار، کمک گرفتن از مشاور کودک و نوجوان است.

کودک و نوجوان با استفاده از خدمات مشاوره یاد می گیرد تا دلیل ناراحتی خود را تشخیص دهند. علاوه بر این، به آنها آموزش داده می شود تا به راحتی بتوانند احساسات و عواطف خود را تقویت کنند و به هنگام نیاز، از دیگران کمک بگیرند. کودک و نوجوان در جلسات مشاوره یاد می گیرد که چگونه با مشکلات خود مواجه شوند و چطور آنها را حل کنند.

بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس چه هدفی را دنبال می کند؟

هدف بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس این است تا بتواند نشانه های ناراحتی کودک و نوجوان را کاهش دهد و روابط اجتماعی و عاطفی او را بهبود بخشد. علاوه بر این به کودک و نوجوان کمک کند تا مهارت های ارتباطی خود را تقویت نمایند.

مشاوره کودک و نوجوان در بهترین مرکز مشاوره کودک و نوجوان در تهرانپارس

کودک و نوجوان برای حضور در جلسه ی مشاوره باید آمادگی پیدا کنند. برای این منظور لازم است تا والدین هم در جلسه شرکت کنند. باید دفتر نقاشی، مشق یا دیکته فرزند را همراه خود ببرند. در صورت امکان همراه داشتن فیلمی از فعالیت های کودک نیز می تواند کمک کننده باشد. بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس بنا به صلاحدید، ممکن است به صورت جداگانه با پدر و مادر کودک یا نوجوان صحبت کند. پدر و مادر می توانند مشکلات رفتاری فرزند خود را یادداشت کنند و نحوه ی رفتار خود را نیز با درمانگر در میان بگذارند. در این صورت، مشاور کودک و نوجوان می تواند نقص های موجود در سبک فرزند پروری را به آنها آموزش دهد.

وظایف بهترین مشاور کودک و نوجوان چیست؟

بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس خدمات متنوعی را به مراجعین عزیز ارائه می دهد. او تلاش می کند تا به حل مشکل فرزند شما کمک کند. یک مشاور خوب به راحتی می تواند با کودک و نوجوان ارتباط موثری برقرار نماید. او در طول روند مشاوره به کودک و نوجوان شما می آموزد که می توانند زندگی شاد خود را از سر بگیرند. البته بسیاری از کودکان و نوجوانان، مشکلات خود را با والدین مطرح نمی کنند. آنها نگران این موضوع هستند که والدین دچار ناراحتی و سرخوردگی شوند. اینجاست که بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهران پارس می تواند به والدین کمک کند.

او به فرزند شما کمک می کند تا در مورد مسائلی که در زندگی تجربه می کند، صحبت نماید و به خوبی این مسائل را آنالیز کند. سپس راه حل مناسبی برای رویارویی با مشکل خود پیدا کند. متاسفانه برخی از والدین اهمیتی به مسائل کودک و نوجوان خود نمی دهند. آنها باید بدانند که درمان نکردن مسائل اجتماعی، عاطفی و ناراحتی های روانی کودک ممکن است تاثیر منفی بر مراحل پیشرفت او بگذارند. مهم تر اینکه اگر مشکلات کودک و نوجوان برطرف نشوند، زمینه ساز مسائل جدی تر در آینده می شوند. به طور کلی، جلسات مشاوره برای کودکان 2 سال به بالا مفید می باشد. آنها در این جلسات یاد می گیرند که درک بهتری از خود و محیط پیرامون داشته باشند. به این ترتیب، بدون ترس، سردرگمی و استرس می توانند به زندگی طبیعی خود ادامه دهند.

روانشناس کودک در تهرانپارس

روانشناس کودک در تهرانپارس به بررسی مشکلات فردی، رفتاری، شناختی و عاطفی کودکان می‌پردازد. بعد از ارزیابی وضعیت روحی کودک برای بهبود سلامت او گام برمی‌دارد. علاوه براین درباره روش‌های صحیح فرزندپروری، مراقبت از سلامت ذهن و روان کودک به والدین مشاوره می‌دهد. روانشناس کودک در تهرانپارس با تکیه بر دانش و مهارت خود می‌تواند مشکلات کودک را شناسایی کند. سپس یک راهکار درمانی صحیح را به والدین ارائه می‌دهد.

برخی از ویژگی‌های روانشناس کودک در تهرانپارس شامل تخصص در حوزه کودک، مهارت در برقراری ارتباط موثر با کودک و والدین، اشتیاق برای حل مشکل کودک و امانت داری می‌شوند. او دقت و تمرکز خود را معطوف کودک می‌کند. روانشناس کودک در تهرانپارس از طریق رسیدگی و درمان مشکلات کودکان، اعتماد به نفس آنها را افزایش می‌دهد.

بهترین روانشناس کودک در تهرانپارس

بهترین روانشناس کودک در تهرانپارس با هدف کمک به حل مشکلات کودکان فعالیت می‌کند. کودکانی که به این روانشناس مراجعه می‌کنند، در مسیر صحیح رشد قرار می‌گیرند. این امر موجب بهبود وضعیت ذهنی و روانی کودک می‌شود. بهترین روانشناس کودک در تهرانپارس می‌تواند به درمان مسائل روانشناختی مانند اوتیسم و بیش فعالی کمک کند. او بعد از بررسی و ریشه یابی مسائل، یک پروتکل درمانی مناسب طراحی می‌کند. در موارد حادی که نیاز به دارودرمانی هم باشد، کودک را به روانپزشک ارجاع می‌دهد.

برخی از مهارت‌های بهترین روانشناس کودک در تهرانپارس شامل مهارت‌های تجزیه و تحلیل، مشاهده، حل مسئله، تحقیق و مطالعه می‌شوند. روانشناس برای درمان کودک از تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کند. از جمله این تکنیک‌ها می‌توان به روان‌درمانی پویشی، رفتاردرمانی، تکنیک درمان شناختی و درمان انسان گرایانه اشاره کرد.

چه زمانی باید به مشاور کودک و نوجوان مراجعه کنیم؟

اولین بار که متوجه تغییرات رفتاری و عملکردی در کودک و نوجوان خود شدید، به مشاور مراجعه کنید. اقدام به موقع و سریع شما می تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند.

بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس برای درمان از چه روش هایی استفاده می کند؟

بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس علاوه بر صحبت با کودک یا نوجوان از فعالیت ها و بازی های مختلف هم استفاده می کند. او به این طریق می تواند روابط پایداری با کودک یا نوجوان برقرار نماید. در طول انجام فعالیت های فیزیکی مختلف می تواند بر رفتار کودک و نوجوان نظارت کند و به بررسی شرایط و مسائل او بپردازد.

کودکان و نوجوانان قادر به تشخیص منبع ناراحتی خود نیستند و نمی توانند به صورت شفاهی درباره ی احساسات خود صحبت کنند. بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهران پارس با استفاده از بازی و فعالیت های فیزیکی به آنها کمک می کند تا بهتر خود را بشناسند و برای مسائل خود راه حل پیدا کنند. این روش تاثیر بسزایی در تقویت مهارت های ارتباطی کودک و نوجوان دارد.

اقدامات درمانی برای کودک و نوجوان

بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس با توجه به نوع و شدت مشکل فرزند شما اقدام به درمان می کند. او برای درمان کودک یا نوجوان از جلسات مشاوره و یا روان درمانی استفاده می کند. در صورت لزوم، برای درمان از دستگاه های تکنولوژیک مانند RTMS، TDCS، نوروفیدبک و بیوفیدبک بهره می برد. اگر کودک یا نوجوان نیاز به دارو داشته باشد، او را به روانپزشک ارجاع می دهد.

بهترین مشاور کودک در تهرانپارس

بهترین مشاور کودک در تهرانپارس فردی است که اطلاعات کافی در این حوزه دارد و می تواند دانش خود را به صورت عملی به کار گیرد. او به کودکان علاقمند است و از اینکه با آنها ارتباط برقرار کند، لذت می برد. بهترین مشاور کودک در تهرانپارس مهارت کافی برای برقراری ارتباط با کودکان دارد و می تواند در حل مشکلات آنها کمک کند. او می داند که جلسه ی مشاور ممکن است برای کودک خسته کننده باشد. بنابراین برای جذابیت جلسات از روش بازی درمانی کمک می گیرد. صبر و حوصله ی مشاور باعث می شود تا روند درمان به خوبی پیش رود.

اقدامات درمانی

RTMS

به تحریک مغناطیسی مغز RTMS می‌گویند. در این روش فعالیت الکتریکی مغز شما تحت تاثیر میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد.

TDSC

به تحریک الکتریکی مغز از روی جمجمه TDSC گویند. یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود و برای درمان بیماری‌های سخت استفاده می‌شود

نوروفیدبک

روشی که در آن عملکرد مغز لحظه به لحظه بر روی صفحه نمایشی نشان داده می‌شود را نوروفیدبک یا نوروفیبدک تراپی گویند.

بیوفیدبک

تکنیکی که در آن به شما آموزش می‌دهد که با ایجاد تغییرات مثبت، برخی از عملکرد های بدن مانند ضربان قلب خود را کنترل کنید

رایج ترین مشکلات رفتاری کودکان

کودکان دچار مشکلات رفتاری گوناگونی هستند. اما در این بین، برخی رفتارها مانند لجبازی، جویدن ناخن و مکیدن انگشت رواج بیشتری دارند. یکی از رایج ترین مشکلاتی که والدین درگیر آن هستند، لجبازی کودک می باشد. فرایند رشد جسمی و ذهنی کودک باعث می شود تا توانایی های او افزایش یابند. به مرور زمان، کودک تلاش می کند تا به صورت مستقل غذا بخورد یا لباس بپوشد. هنگامی که توقعات و خواسته های کودک با والدین هماهنگ نباشند، تضاد ایجاد می شود. در این شرایط، کودک برخی از خواسته های والدین خود را اطاعت نمی کند. یکی از عادت های عصبی که در کودکان، نوجوانان و حتی برخی بزرگسالان دیده می شود، جویدن ناخن است. این مشکل به دلایل مختلفی مانند عصبانیت بیش از حد، عادت و اضطراب و درگیری های ذهنی رخ می دهد. تقویت مهارت هایی مانند آرامش تدریجی، مکث و افزایش آگاهی برای ترک این عادت مفید به نظر می رسند. البته این تنها عادت عصبی نیست که در کودکان دیده می شود. کشیدن مو و فشردن دندان ها از دیگر عاداتی هستند که در بسیاری از کودکان وجود دارند. مکیدن انگشت هم عادت دیگری است که بعضی از کودکان برای کاهش استرس و اضطراب خود انجام می دهند. هنگامی که کودک احساس درماندگی می کند و دچار استرس می شود، برای غلبه بر شرایط خود شروع به مکیدن انگشت می کند. برای رفع این عادات می توانید از بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس کمک بگیرید. او با استفاده از یکسری راهکارها، استرس کودک را کاهش می دهد و به او کمک می کند تا احساسات خود را مدیریت نماید.

مشاوره نوجوان در تهرانپارس

مشاوره نوجوان در تهرانپارس شرایطی را فراهم می کند تا نوجوان بتواند به شناخت بهتری از احساسات و عواطف خود برسد و نگرانی های این دوره را در یک محیط امن ابراز کند. ضمن اینکه مشاور می تواند مسائل عاطفی، اجتماعی، نقص های شناختی، آسیب های بیولوژیکی و استرس ناشی از تغییرات دوره ی نوجوانی را شناسایی و درمان نماید.

زمان مراجعه به بهترین مشاور کودک

با مشاهده ی برخی علائم مانند عصبی بودن کودک، پرخاشگری و رفتارهای تند، جیغ های پشت سر هم، بی قراری ، خواب نامنظم، پرخوری و کم خوری های مکرر، بیش فعالی کودک و نداشتن تمرکز لازم است تا به مشاور کودک مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که کودکان، نسل آینده کشور هستند. تربیت درست آنها موجب ترقی و پیشرفت جامعه می شود. بنابراین والدین باید فرزندان خود را در سلامت کامل جسمی و روحی پرورش دهند تا بتوانند آینده ای درخشان را رقم بزنند.

بهترین مشاور نوجوان در تهرانپارس

بهترین مشاور نوجوان در تهرانپارس فردی است که رفتارهای نوجوان را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می دهد و به افرادی که در دوره نوجوانی قرار دارند کمک می کند تا به سلامت از بحران های این دوره عبور کنند. علاوه بر این با شناخت بیشتر خود، بتوانند بر مشکلات زندگی غلبه کنند. دوره ی نوجوانی، یکی از مهم ترین سنینی است که انسان آن را تجربه می کند. در این دوره ، تغییرات جسمی، روحی و روانشناختی زیادی در فرد اتفاق می افتند. فرد با بحران های هویت نوجوانی، ناسازگاری و مشکلات مختلف مواجه می شود. درک این شرایط برای همه ی نوجوانان امکان پذیر نیست. به طوری که برخی از آنها، با ورود به سن نوجوانی، رفتارهای غیرعادی از خود نشان می دهند. برای اینکه نوجوان بتواند با تغییرات این دوره کنار بیاید و شرایط خود را درک کند، نیاز به کمک یک مشاور دارد. افرادی که به مشاور نوجوان در تهران پارس مراجعه می کنند، ممکن است با مسائلی مانند اختلالات یادگیری، کمبود توجه، وسواس، اوتیسم، اختلال سازگاری و فوبیا درگیر باشند.

تاثیر مشاوره بر سلامت نوجوان

برخی از نوجوانان دچار پریشانی های ذهنی، عاطفی، اجتماعی و روانی هستند و به سادگی نمی توانند با شرایط خود کنار بیایند. مشاوره نوجوان یک راهکار موثر برای کمک به این افراد می باشد. یک مشاور خوب می داند که چه مسائلی بر سلامتی نوجوان تاثیر می گذارند. او با شناسایی این مسائل می تواند اقدامات لازم برای درمان را انجام دهد. بسیاری از افرادی که در سنین نوجوانی قرار دارند نمی توانند پیچیدگی مسائل عاطفی و احساسی این دوره را درک کنند. برای آرامش ذهنی این افراد لازم است تا از مشاور نوجوان کمک گرفته شود. راهنمایی های مشاور برای نوجوانان مبتلا به وسواس فکری و عملی، استرس و یا اضطراب مفید می باشد.

هدف از مشاوره نوجوان چیست؟

هدف از مشاوره نوجوان در تهرانپارس ، کمک به او و کاهش نگرانی های والدین می باشد. مشاور نوجوان با استفاده از دانش و مهارت خود می تواند ابزار لازم برای رویارویی با مسائل را در اختیار نوجوان و والدین قرار دهد. به این ترتیب نوجوان و والدین، استرس کمتری را در شرایط ناخوشایند و ترسناک تجربه خواهند کرد.

از دیگر اهداف مشاوره نوجوان می توان به ایجاد عزت نفس، بهبود مهارت های ارتباطی، ساخت یک رابطه عاطفی مناسب، کمک به رشد سالم و مدیریت احساسات و نگرانی های دوره بلوغ اشاره کرد.

جلسات مشاوره نوجوان در تهرانپارس چگونه برگزار می شوند؟

جلسات مشاوره نوجوان شبیه مشاوره بزرگسالان است. یعنی شرایطی فراهم می کنند تا نوجوان بتواند در یک فضای امن در مورد افکار، احساسات، نگرانی ها و عواطف خود صحبت کند. سپس بتواند بر روی راه حل های مشکلات تمرکز نماید. در این جلسات، نوجوان از پشتیبانی عاطفی کامل برخوردار است. درمانگر به والدین آموزش می دهد تا چگونه با نوجوان خود رفتار کنند. به این ترتیب، والدین رفتار درست با نوجوان را یاد می گیرند و می توانند یک محیط سالم و به دور از استرس های روحی و روانی را برای فرزند خود بسازند.

آیا مشاوره نوجوان اجباری است؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید گاهی اوقات مشاوره نوجوان اجباری است. در مواقعی که مشاوره برای تقویت نقاط مثبت فرد باشد، حضور در آن اجباری نیست. اما برخی از نوجوانان در شرایطی قرار می گیرند که نیازمند مشاوره هستند. در غیر این صورت، آسیب های جدی می بینند. برای مثال نوجوانانی که طلاق، مرگ یک عزیز، اعتیاد، افسردگی، اضطراب، وسواس فکری و سوء استفاده های جنسی، جسمی و عاطفی را تجربه می کنند، باید حتما نزد مشاور بروند.

روش های متفاوت مشاوره نوجوان در تهرانپارس تهران

مشاور نوجوان برای کمک به مراجع خود از روش های مختلفی مانند آنالیز رفتاری، رفتار درمانی، شناخت درمانی، خانواده درمانی، روان درمانی بین فردی و … بهره می برد. در مورد نوجوانانی که سن کمتری دارند، ممکن است از بازی درمانی هم کمک بگیرد. اما برای نوجوانان بزرگتر از روش هایی مانند رفتار درمانی دیالکتیکی، روان درمانی یا گروه درمانی استفاده می کند. روشی که برای یک نوجوان به کار می برد، ممکن است با روش درمانی نوجوان دیگر متفاوت باشد. در برخی موارد از روش های ترکیبی و دارو استفاده می کند. برخی از والدین تصور می کنند که مراجعه به مشاور اهمیت چندانی ندارد. آنها بر این باور هستند که مشکلات نوجوانان با گذشت زمان برطرف می شوند. در حالی که عدم توجه به این نگرانی ها می تواند مشکلات جدی تری را در آینده برای فرد ایجاد کند. افرادی که به خوبی نتوانند بحران های دوره ی نوجوانی را پشت سر بگذارند، با اختلالات رفتاری و خلاهای روحی در آینده مواجه می شوند.

خدمات کلینیک مشاوره و روانشناسی خانم آرزو امیدوار خدا

کلینیک مشاوره و روانشناسی خانم آرزو امیدوار خدا خدمات متنوعی را به شما عزیزان ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به زوج درمانی، مشاوره پیش و پس از ازدواج، انجام و ارزیابی انواع تست های روانشناسی، نوروفیدبک و بیوفیدبک، درمان انواع اختلالات روحی و روانی مانند افسردگی، اضطراب، مشکلات فردی، اختلالات مربوط به کودکان و نوجوانان و … اشاره کرد.

سوالات متداول

مشاوره کودک و نوجوان چیست؟

مشاوره کودک و نوجوان یک فرایند درمانی ذهن و روان است و تمرکز اصلی آن بر روی خردسالان، کودکان و نوجوانان می باشد. هدف از مشاوره، کمک به کودکان و نوجوانان معمولی و یا افراد مبتلا به آسیب های روانی است. این افراد با استفاده از مشاوره کودک و نوجوان می توانند خودشان را بشناسند و بر مشکلات خود غلبه نمایند.

چه زمانی باید به مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس مراجعه کنیم؟

اولین بار که متوجه تغییرات رفتاری و عملکردی در کودک و نوجوان خود شدید، به مشاور مراجعه کنید. اقدام به موقع و سریع شما می تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند.

هدف از مشاوره نوجوان در تهرانپارس چیست؟

هدف از مشاوره نوجوان در تهرانپارس ، کمک به او و کاهش نگرانی های والدین می باشد. مشاور نوجوان با استفاده از دانش و مهارت خود می تواند ابزار لازم برای رویارویی با مسائل را در اختیار نوجوان و والدین قرار دهد. به این ترتیب نوجوان و والدین، استرس کمتری را در شرایط ناخوشایند و ترسناک تجربه خواهند کرد. از دیگر اهداف مشاوره نوجوان می توان به ایجاد عزت نفس، بهبود مهارت های ارتباطی، ساخت یک رابطه عاطفی مناسب، کمک به رشد سالم و مدیریت احساسات و نگرانی های دوره بلوغ اشاره کرد.

بدون نظر on بهترین مشاور کودک و نوجوان در تهرانپارس

نظر بدهید

پاسخگوی شما عزیزان 9 الی 21